Migracija u cloud za velik broj tvrtki više ne spada u sferu "možda", a rad izvan ureda zahtjeva jednostavna i moderna rješenja.

Dobra vijest - Izvrsna rješenja postoje, a njihove prednosti nećete koristiti samo kad imate potrebu raditi izvan ureda već i kad se vratite na svoje radno mjesto. 

Kao rješenje svakako vam preporučujemo Google G Suite s kojim ćete si olakšati rad, komunikaciju, suradnju, a na koncu i život dok obavljate svoj posao s udaljenih lokacija ili van ureda.

Prednosti G Suite paketa

G Suite vam omogućava produktivnost, fleksibilnost i transparentnost u radu, a bez kompromisa u dijelu sigurnosti.

Produktivnost

G Suite sadrži velik broj aplikacija i programa koje ćete koristiti u svakodnevnom radu za svoje dokumente, tablice, prezentacije, obrasce. Kalendari, podsjetnici, alati za zabilješke bit će vam velika pomoć, a sastanke (audio ili video) moći ćete organizirati i započeti u 30 sekundi.

Kroz G Suite, vaše kolege kao i vanjski partneri mogu zajedno s vama raditi na dokumentima ili pak imati uvid u ono što se dešava.

Ovaj zajednički real-time rad smanjuje stalnu e-mail komunikaciju i međusobno slanje novih verzija dokumenata.

Rad sa svim G Suite aplikacijama dostupan je kroz zajedničku kontrolnu ploču te nije potrebno za svaki zadatak imati otvorenu posebnu aplikaciju. Svi ovi alati dostupni su kroz jedan integrirani paket.

Fleksibilnost

G Suite je dostupan na svim uređajima, operativnim sustavima i platformama (Windows, Mac, Linux, iOS, Android...). Sve što vam je potrebno za rad je pristup internetu. S ovim rješenjem temeljenim na cloud tehnologiji, prijavite se u svoj G Suite račun i sve obavljajte na jednom mjestu.

Svi korisnici mogu:

  • partneru dati pristup podacima na svom Google Drive-u
  • potražiti i brzo pronaći potrebne podatke koristeći Google Cloud Search
  • uskladiti ili sinkronizirati kalendare s kolegama
  • jednostavno komunicirati glasom ili videom

a sve to sa svakog mjesta, kad god žele.

Google čak jamči "99.9% dostupnosti usluge" (SLA), a svoje proizvode nadograđuje dok su dostupni korisnicima, dakle ne postoje "planirani prekidi rada ili zakazano održavanje".

Transparentnost

G Suite podrazumijeva da svi podaci tvrtke "žive" na jednom mjestu. Svi imaju mogućnost dijeliti podatke, ali ipak pristup - kome i kada. Vaši interni administratori ili vanjski IT stručnjaci mogu kontrolirati pristup koristeći naprednu G Suite Admin konzolu.

Prateći audit zapise, administratori imaju uvid u radnje koje su poduzeli korisnici. Zapisi pružaju informaciju tko je pristupio kojim resursima tvrtke i kada. Ova mogućnost svakako pomaže i u segmentu cyber sigurnosti, a i pruža potvrdu da se zaposlenici pridržavaju definiranih procedura u radu.

Istovremeno, važno je reći da, iako koristite Google usluge, vaši podaci ne pripadaju Google-u. Sve informacije i intelektualno vlasništvo je samo vaše.

Kako započeti s radom kroz Google G Suite?

Iako Google dobar dio svojih usluga nudi i bez naknade, G Suite je vrijedna investicija. Usluga se plaća po broju korisnika, a dobivate sveobuhvatno kolaboracijsko rješenje uključujući i:

  • e-mail adresu na vlastitoj domeni - umjesto ivan@gmail.com adresa će glasitit ivan@imetvrtke.hr
  • veći ili neograničen (*) prostor za e-mail i smještaj podataka na Google Drive-u
  • administratorske funkcije za nadzor i upravljanje svim korisničkim računima unutar tvrtke na jednom mjestu
  • bolje upravljanje mobilnim uređajima
  • mogućnost postavljanja dvofaktorske autentikacije za veću sigurnost

Google G Suite kao napredno cloud rješenje će pomoći vašim zaposlenicima da rade brže, bolje i mudrije kako u uredu tako i van njega. G Suite je sigurna i jednostavna cloud platforma.

Kontaktirajte nas za analizu, prijedlog rješenja i migraciju na G Suite.

(*) neograničen prostor vrijedi za minimum 5 korisnika u G Suite Business paketu.